Battlefield 3 a klany ??

27.08.2011 08:06
Po všech videích, trailerech a gameplay videích musím tvrdit, že BF3 bude opravdu pecka a hra kde si užijeme opravdu hodně zábavy, ale ... Ano, zase je tu nějaké ale. Když jsem viděl gameplay z multiplayeru, tak mám takovej dojem, že hra bude maximálně pecka tak na public gamení a singeplayer a klanová komunita této hry umře stejně rychle jako ta v BFBC2. Hra je dělaná tak aby byla opravdu realistická, to je strašně pěkné - všude samá destrukce, odhození vaší postavy od nějakého výbuchu, animace, míření, kopání zbraně, světelné efekty atd... ale vše toto té hře strašně ubírá na tom aby se mohla stát hrou pro competive gaming a klanové hraní.

Když vidím zaměřovač přes celou obrazovku, jak strašně dlouho trvá než zamíříte a můžete vystřelit, jak vám dlouhé animace mezi zmáčknutím klávesy a provedením úkonu znemožňují daný úkon provést, tak si nedovedu představit jak by měl vypadat nějaký fight při ESL či ClanBase zápase. Jak v této hře ukážeme nějaký skill, když se nemůžeme soustředit aim a střelbu, ale musíme pozorovat tunu animací, destrukcí, a ještě poslouchat všechny hráče na diskuzních fórech jak se baví o psích známkách, statistikách a pinech ? A také je tu taková předzvěst, že opět nebude možné založit BF3 server klasicky, na svém železe, tak jak to nebylo možné v BFBC2. Nevím, opravdu nevím, co by se muselo stát aby tento Battlefield přinesl alespoň takové klanové zázemí jako BF2.

Tady se můžete podívat na gameplay z mupltiplayeru:

 

 

 

Ale abych jen nekritizoval, tak se najde i dost věcí které by mohli oproti neúspěšnému BFBC2 hru posunout blíže klanovému hraní. Budou 4 kity, Rifleman - voják s útočnou puškou bude mít funkci medika, takže sebou ponese pádla a asi i lékárny, konečně už nebude medik sebou tahat obří kulomet, což byla jedna z věcí, která hodně ovlivnila klanové hraní v BFBC2. Další kity budou už tak jak známe. Dále se pak dočkáme vylepšení v četách, protože mají být najěké battaliony, což budou nadřazené skupiny pro jednotlivé čety, což může hru hodně zvednout po taktické stránce. Dále pak by měl být Battlerecorder, myslím že se snad už nestane, aby nebyl. Ale naštěstí se dočkáme nám známých map z BF2: Wake Island, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula a Gulf of oman. To je tak asi vše ...

 

Zde si můžete hru předobjenat:
 

bf3_darek_275x128

 

Článek napsal [CVC]Hornster

Převzato z webu Czech Veteran Commando   

 

 

 

Diskusní téma: Battlefield 3 a klany ??

Datum: 22.09.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: video

https://www.youtube.com/watch?v=K-485K6yLVI

Datum: 29.08.2011

Vložil: Jarda

Titulek: title

a tak je na čase zase aby do kolotoče programátorů her vešla nová firma, něco jako když bylo Medal of Honor a od nich se trhli Infinity war a udělali své COD a tím posunuli FPS dopředu... Takže třeba se jednou ukáže firma co vyplní mezeru v progamingových hrách, moddování a s nízkými nároky.. kdo ví..

Datum: 27.08.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: koment

Co hráč to názor. Nikdo tady nikomu nic nenutí. Bohužel musím dát za pravdu Hornstrovi. To není pokračování BF2, ale BC2. BFko má to nej už za sebou největší komunitu mělo za dob BF2. A ikdyž to bude super pařba. Tak dle mého názoru to nikdy nedasáhne větší uspěšnosti než CS, nebo CoD. Už jen z dostupnosti. CSko A CoDčko není naročné na pc harware a mladí hráči nemájí prachy na to, aby si kuli BFku kupovali drahé komponenty a obtížnost této hry má take svá uskalí, ale vše ukaže čas.....

Datum: 27.08.2011

Vložil: Jarda

Titulek: ale to jsou zase pesimistické ALE

Chtělo by se odpoutat od CSkové a CODkové grafiky a posunout klanové hraní také do "reality". Nezapomeň že tyhle podmínky maj na obou stranách, jak zaměřovače tak animace... Jednou to přijít musí no...

Datum: 27.08.2011

Vložil: [CVC] I'm HornY

Titulek: Re: ale to jsou zase pesimistické ALE

Já se ani k žádně CS a COD grafice nepoutám, mě je grafika hry celkem uprdele mě zajíma gameplay - a to jak vidím v nadcházejícím BF3 vypadá dost bledě když ji vývojáři dělají pro publikový lamy. Když chce vývojář udělat hru pro progaming aby se hrála fakt závodně na klanové úrovni a pak ti ani nepotvrdí že v té hře bude battlerecorder, tak to se ani jako nemá cenu vůbec bavit.... to je jak kdyby se chtěl vivnout novej sport a oni by řekli: v TV to nebude to je kničemu... sakra dohaje, každa progaming hra ma PLAYER pro prehravani DEM a nebo sledovani LIVE zapasu - dokonce i z 1st preson tak jak v COD a CS - ani toto snad nemuzem cekat ze udelaji, kdyby aspon vubec nejaky prehravac jak byl v BF2, ale oni se tady placaji na jednom miste - naserou tam tunu odznaku ktery sou NAHOVNO a vybreceli si to nekde publikari na foru - pak tam davaji realitu - delaji z toho ARMU - ale pokud ma byt hra progaming tak realitou nikdy progaming nebude, protoze progaming je o rychlopsti, postrehu a vsech techto aspektech A JAK ???? Jak mam ukazat svoji rychlost ve hre kdyz mi nejake posrane realisticke animace zabranuji proste nekoho pichnout nozem - zmacknu klavesu na nuz a mezitim si muzu dojit pro pivo a ta hra to pichnuti nozem mezitim provede sama a ja jen cekam nez to skonci - v CSku jdes a musis kuchat sam do nekoho a ne se divat na animaci jak na konzolach - a o COD se nebavim to je nejlehci hra kterou sem hral... hral sem VC, BF2,CSS, (COD-neklanove) - ale nejtezzsi bylo BF2, pak CSS a pak VC apak dlouho nic a nakonec COD... sory ale davat hlavy pres celou mapu nozomem, to ve VC nebo BF2 nejde ani v CS... ale chapu je to zabavna hra, ma svoji podporu, hraje ji hodne lidi, tak proc ne...

Záznamy: 1 - 5 ze 5

Přidat nový příspěvek