Happy Soldiers odchod od důchodu.

26.09.2011 16:44

Klan Happy Soldiers se rozhodl, že ukončí aktivní hraní a stane se pouze herním klubem.

Pár pozůstalých aktivních hráčů, kteří tu vydrželi, už budou hrát jen for fun. Někteří se možná poohlédnou někde jinde po aktivním týmu, ale už navždy budou v srdci nosit Prefix ( Clantag ) |HS|.

V září roku 2011 se aktivita tohoto týmu dostala na nízkou úroveň. Tak jsme se rozhodli odejít do důchodu. Stali jsme se jen klubem hráčů z CoD4 ( |HS| ), který bude hrát bez nervů a zápasů, prostě Just 4 fun.

 

Odůvodnění clan leadera.

Dlouho jsem už o tom přemýšlel a teď jsem se definitivně rozhodl.

Mám rodinu a děti, kterým se chci více věnovat. Takže místo počítače se teď budu věnovat jim.
Občas se stavím na TS na pokec, nebo něco zapařit, ale zápasy už nehodlám řešit.
Další důvod proč jsem to vzdal je, že už mě unavuje shánět další lidi, kteří by byli jako stávající členové, kteří mají zodpovědnost a týmového ducha a Happy Soldiers je pro ně srdcovou záležitostí. Místo toho pořad jen cheatři a vypatlanci. Jsem už na to starej.
Hrálo se mi sváma dobře. Byla tady sranda a rád na to budu vzpomínat. Myslím, že se mi podařilo dát do kupy docela slušnou partu, ale nic netrvá věčně.
Takže hoši přeji vám hodně HF & GL ve virtuálním, ale hlavně v reálným životě. Tímto bohužel oficiálně končí clan Happy Soldiers.
Stránky a web nechám v provozu na památku, aby jsme se mohli všichni jednou podívat a vzpomínat na časy, když jsem aktivně hráli za clan |HS|.
Od teď už ne klan, ale herní klub Happy Soldiers se stavájícími členy J4koub3K, Dark, Remzi, Svejcar, Phil a NouF.
Pouze tito hráči smějí i na dále využívat TS3 Czech Veteran Commando.

S pozdravem váš J4koubeK

 

 

 

Diskusní téma: Happy Soldiers odchod od důchodu.

Datum: 27.09.2011

Vložil: [CVC] Hornster

Titulek: Nevadí...

Myslim ze to skoda neni, nebo nejaka smula. Vsichni tu vime ze tento tym ma koreny v klanu a klubu CVC a pokud by chtelo |HS| pokracovat na klanove urovni a pokud by to mel jakub dale vest, muselo by to fungovat tak jako v CVC, a to je v dnesni dobe uz celkem problem... parta jako v CVC na aktivni hrani se uz velmi tezko posklada... Ano jde hrat dal aktivne, ale uz by to nikdy neslnovalo priority na ktere bylo Jadro tohoto tymu zvykle (tim myslim jadro klanu Dark a Jakub, ti totiz byly nebo jsou zvykli na urcitou koncepci klanu nebo herniho tymu). Je lepsi uz hrat jen pro zabavu a ne jako klan, me osobne uz to nebavi protoze vim ze stejne uz to nema zadnou budoucnost, drive melo, driv bylo o co hrat, dnes je to nuda a samej vypatlanec, uz ne jako driv... proc se zbytecne nervovat. Tym ste byly dobry, sice herne nic moc(rikam to uprime) ale to neni az tak podstatne, dulezite je daleko neco jineho, co vsichni tady vedi...

Datum: 28.09.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: Re: Nevadí...

Horny dík za podporu ;)

Datum: 27.09.2011

Vložil: DINO

Titulek: :-/

Škoda hoši...

Datum: 27.09.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: Re: :-/

Hoj Dino naopak :D
už žádnej stres ;)

ps.: jak to jde....

Datum: 29.09.2011

Vložil: DINo

Titulek: Re: Re: :-/

Jo dá se to ;) opustil sem od hraní už nehraju nic kromě MW2 for fun klanově sem se dostal do nějáký holandskýho klanu jenže problém v komunikaci takže sem to vzdal a přestal aktivně hrát a sem už ve škole takže není ani tolik času jako dřív ;) Co vy četl sem že pojedete BF3 tak můžem pak dát někdy ;) už hraju BETU a jsem nadšenej

Datum: 03.10.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: Re: Re: Re: :-/

No betu, už mám taky. Budu to hrát, ale jen for fun. Klanové hraní jsem už vzdal na dobro. Jinak stím časem jsme na tom asi stejně.Ale určitě můžem zapařit. Na TS3 snad trefíš ne :D

Datum: 05.10.2011

Vložil: DINo

Titulek: Re: Re: Re: Re: :-/

No to si piš že trefím pár týdnu sem tam byl denně :D tak aby ne. A vůbec jak se vedlo na gameparku, něják sem vás tam sledoval a nebylo to nejhorší ;)

Datum: 05.10.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: :-/

GP je jediné místo, kde jsme nebyli největší lamky.
Jinak těším se až spolu zapaříme ;)
A jak ten tvůj net, už máš něco lepšího?

Datum: 07.10.2011

Vložil: DINO

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-/

Konečně už ke mě dorazila 100MB optika ;)

Datum: 07.10.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-/

N1 tak to je v poho ne?
Já mám VDSL 16MB 02 :(

Záznamy: 1 - 10 ze 10

Přidat nový příspěvek