Nábor do clanu Happy Soldiers ( sekce CoD4 )

16.07.2011 12:48

Nábor do clanu |HS| Happy Soldiers ( sekce CoD4 ).

 

Hledáme hráče!!!!
Hledáte klan, kamarádi a chcete se dobře odreagovat? Tak to je příležitost pro vás.
Náš tým Happy Soldiers pořádá nábor nových členů. Pokud máte zájem tak nás kontaktujte.
 
x-fire: as51frvde
icq: 438844038
 
Podmínky : smysl pro zodpovědnost, týmový duch, TS3, orginál CoD4.
Věk není limitován. Původně jsem chtěl +18, ale zjistil jsem, že rozum nemá nic společného s věkem.
 
K dispozici máme dva herní servery. Jeden má lokaci Mnichov(DE) a druhý Frankfurt(DE).
Máme vlastní TS3, WebDiskusní fórum.
 
Hrajeme na ClanBase S&D 5v5, 3v3, 2v2 taky na ESL, GamePark, Play Zone, Grunex, Esporst Heaven, .
 
naš TS3: 78.24.10.130:9995. Toto TS má heslo, které zde nechceme zveřejňovat, aby nedošlo k zneužívání. Heslo vám zašleme, když nás kontaktujete přes x-fire, nebo email.

 

 
S pozdravem CL týmu J4koub3K.

 

 

 

Diskusní téma: Nábor do clanu Happy Soldiers ( sekce CoD4 )

Datum: 20.07.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: nábor

Dal jsem to na fóra Clan Base, Esl, Game Park, Play Zone, Grunex.
Víc už nevím co mám dělat. Přihlásil jsem nás i do evidence klanů a hráčů. Na fórku máte info. Mám už asi 5 kontaktů. ale co z toho bude uvidíme, že na to ostatní kašlou za to nemůžu.

Datum: 20.07.2011

Vložil: DINO

Titulek: Sice hráče hledáme

ale jako že napíše Kuba a Dark na gamepark a tím to hasne to je na hovno, na gameparku nenajdeš nic, clanbase bych zkusil ;)

Záznamy: 1 - 2 ze 2

Přidat nový příspěvek