Škorpikovo movie z BF2

16.04.2011 02:54

Škorpikovo movie z BF2

Právě dnes jsem já ŠKORPIK alias Jack Mlátička a Tony Bambitka dodělal další své bf2 video. Něco o tom. Jelikož jsem rozený technikář a to, že jsem byl v infantry klanu je trošku divné, ale vždy jsem snil o tom, že udělám video s technikou a hlavně heliny a letadla. Dnes Vám tu představuju právě svůj sen. Zda je dobrý či špatný posoudíte vy. Já si to musím nechat uležet a pak se na to podívat s odstupem času. K videu mi také velice pomohl jeden náš milovaný člen Pájkazed, který měl tu čest, odvahu a dobře placenou práci dělat mi druhou polovinu a to převážně CO-PILOTA. Bez jeho fragů by to nebylo tak parádní a musel bych to dělat celé sám :-) . Avšak díky jeho pádlům mi pomáhal být o nějaké sekundy déle živ při té smůle, která mně potkávala (deset lidí kolem a arty na nás a jedinej jsem zemřel já, letí takhle letadlo hodí bomby do fronty na helinu a zemřu jen já a jiné). Celou dobu mně zvedal a ja ho za to vozil v helině, kde jsme spolu bojovali proti zlým a ošklivým nepřátelům, ale více již ve videu. Dále chci poděkovat Hornymu za to, že mi pomohl s nastavením pro mně nového programu Sony Vegas 7, který jsem v životě ještě nepoužil. Díky tomu budete mít dobrou kvalitu videa. (pokud se Vám vide bude trhat a to se pozná hned na začátku, tak nemáte vhodné codecky či ovladače) Video má něco málo přes 8 minut a má 376 mega (ulozto.cz udává 390, ale kecá). Stahování bude cca 20 minut. Ohledně stříhání. Nedával jsem tam bláznivé přechody ani moc efetky, takže nečekejte Holywood (holý úd). Tímto bych to asi ukončil a přeju Vám krásnou a ničím nerušenou podívanou. P.S všechny postavy ve videu NEjsou vymyšlené a jejich smrt není vůbec náhoda.

LINK KE STAŽENÍ:www.team-cvc.com/download.php?fileID=53

 

 

 

Diskusní téma: Škorpikovo movie z BF2

Datum: 16.04.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: N1c3

Dobrá práce Škorpíku. Staré dobré časy.....
:D

Datum: 16.04.2011

Vložil: Škorpík-cz

Titulek: Re: N1c3

Už dost :D už se červenám. Díky.

Datum: 17.04.2011

Vložil: J4koub3K

Titulek: Re: Re: N1c3

NP. Dobrej věcem se dělá reklama sama :D

Záznamy: 1 - 3 ze 3

Přidat nový příspěvek